czwartek, 16 sierpnia 2012

♥ Wolę udawać szczęśliwą, niż tłumaczyć każdemu co mi jest... ♥

He... Dzisiaj brak pomysłu na notkę. Już prawie wszystko do szkoły kupione. Tylko ćwiczenia i karty pracy do WOSu , ćwiczenia do historii i to wszystko! Zeszyty, kleje, korektory i inne dziwactwa już zakupione ;) Nawet ostatnio kupiłam sobie dwa nowe pióra! Ja niczym innym nie piszę, tylko piórem. A Wy czym piszecie? Tu macie zdjęcie jednego:

Może i jest różowe, bo nie było innego koloru, ale bardzo fajnie się nim pisze ;) Zresztą mi tam kolor nie przeszkadza...
Ostatnio znalazłam na bestach taki obrazek:


Hahaha, niech się Bartek strzeże, bo od dzisiaj nie jest Jadzia, tylko Barbi! Niech ja go tylko spotkam!

Ostatnio zerwałam z folii mojego dziadka ogromnego pomidora. Tu macie zdjęcia. Mi to na początku wyglądało jak serce;) Dobra, ja idę, papa! <3


35 komentarzy:

  1. Fajne pióro ale ja jednak wolę zwykły niebieski długopis. xd
    Widziałam duzo takich imion na bestach xd.

    http://ciuchy-love.blogspot.com/2012/08/jestem-caa-pod-jarana-xd.html
    Skomentuj nowa notkę. ;D .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś takk, pisałam piórem i bardzo to lubiłam, ale w gimnazjum przekonałam się, że tempo w jakim musisz sporządzać notatki jest wyższe niż zakładałam. Więc pióro odpadło, nastała era niebieskiego długopisu i charakter pisma się zniszczył. Teraz szkoda jakiegokolwiek pióra dla mnie :) A twój nabytek śliczny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie szybciej się pisze piórem niż długopisem ;)

      Usuń
  3. Ja piszę piórem Ola wiesz o tym ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne:D Ja wole długopis:d Dzieki za obserwacje i również obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę, jaki wielki pomidor!!

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, BARBI. hahaha. masakra :D:D no ja jeszcze wszystkiego nie mam do szkoły. zapraszam. :*
    Miałabym do Ciebie ogromną prośbę, zagłosowałabyś na to zdjęcie?https://apps.facebook.com/najlepszafotka/contests/40/images/433#_=_ Jest to strasznie dla mnie ważne, z góry dziękuję i przepraszam za kłopot!
    Majta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor tego pióra jest nie najgorszy :P
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię pisać piórem, bo jak piszę za szybko to może mu się coś stać ;D Lubię kupować nowe rzeczy do szkoły, a Ty? :D


    Zapraszam na nową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię, lubię, najbardziej zeszyty.

      Usuń
  9. świetny pomidor ; d

    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście jak serduszko <3 :) pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. hah! Barbi XD
    świetny pomidor! :D

    http://autografy-tyski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. a pochwalę się, że też mam takie ogromne pomidorki :) Pozdrawiam! dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę długopis.;P Ale pióro bardzoo fajne;)
    I ten ogromny pomidor..;P Dobry był.?:D

    http://idynia.jcom.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej.Dałaś mi link do twojego bloga więc jestem.Też mam juz prawie wszystkie rzeczy do zkoły,a co do piór to w moich rękach szybko się niszczą :)
    cori

    OdpowiedzUsuń
  15. wszyscy już kupują przybory do szkoły .. chyba tylko ja zostałam ..
    a piszę różnie . ostatnio pisałam piórem , ale wszystkie naboje się skończyły , a nie chce mi się iść do sklepu po nowe xd ..

    zapraszam do siebie ;d nowa notatka .
    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Barbi! Hahaha, nie no, od dzisiaj też tak nazywam mojego kolegę! Śmieszne też jest Łomek. Chociaż nie mam pojęcia, dlaczego takie zdrobnienie!?
    Sandra :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahahaha, Barbi hahahah XD Mam prośbę: zarejestrujesz się na tej stronie http://shinybox.pl/?ref=9a748a7 .? Jeżeli uzbierasz 100 punktów to możesz wymienić je na pudełko z próbkami kosmetyków.!

    OdpowiedzUsuń
  18. Yyy ,anonimowy coś ci nie tak czy co ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na mojego kolegę z klasy mówię Bartas, ale Barbi też ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne mój kolega też niech się strzeże. Ja obserwuję i zapraszam do siebie >> zyciowe-slodkosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja = obserwacja
NIE SPAMUJ!
Wchodzę na Wasze blogi...